test thc
bmx
dobrý den dělají na naší škole običejný test z moči je to učňák a ne bohatý chtěl byh se zeptat jak dlouho mám thc v moši když nejsem pravidelný ůčasňík když si dám jednou za 3 tejdny a co je to za test jestli třídení a nebo ne prej je na tom testu nějaký proužky a neb písmenka

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Detekčních testů z moče existuje celá řada. Jsou na různé typy jednotlivých drog nebo také na určité kombinace. To, jaké používají u Vás ve škole, opravdu netuším.
Pokud jde o prokazatelnost THC, což je účinná látka marihuany je to přibližně takto:
detekce moč = 1 až 30 (lze i déle u každodenních konzumentů, při užití občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasné konzumaci cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Chtěla bych, ale zdůraznit, že toto jsou pouze orientační údaje. Vždy záleží na dalších aspektech, jako je intenzita předešlé konzumace, kvalita konkrétní drogy a také na organismu, jak dalece je schopen se s tímto procesem odbourávání rychle vypořádat. Je to velmi individuální záležitost. Také nelze opomenout skutečnost, že THC se usazuje v tucích, s nich se postupně uvolňuje do těla a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných testů ukážou positivní výsledek. To znamená, že v danou chvíli nemusí být nutně dotyčný pod vlivem, nicméně je to důkaz, že v minulosti drogu užil.
Mějte se hezky a s marihuanou velmi opatrně. Stále jde o nelegální drogu a její konzumace sebou přináší vždy plno dalších rizik, ostatně jako všechny drogy. Rozhodně to není to jen pozitivita případného testu, ale plno dalších...
S pozdravem MK