Jak dostat co nejrychleji THC z moči ?
ilovebubbles
Chci se zeptat mám doma trochu problémy co se týká hulení , a potřebuju najít rychlí způsob jak dostat thc z moči a to nejlépe do dne až dvou .. protože občas mi dělají testy z moči .Kamarádi mi radili věci jako vypít ocet nebo třeba kombuchtu ale nejsem si jistá.. Neexistuje něco snažšího nebo zaručenějšího ?

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
obávám se, že žádné "zaručené" metody, jak přelstít test na užití THC nejsou. A vylučování THC z organismu také nijak zásadně urychlit nelze, na ocet ani kombuchu bych příliš nespoléhala.
Nu, vypadá to, že jediná zaručená metoda, jak mít negativní testy, je prostě "nehulit". Ale to asi slyšet nechcete, že? Mimochodem, ona i ta marihuana umí občas zkomplikovat život, a to nejen tím, že vám vyjde pozitivní test. Tak to ještě zvažte a kdyby náhodou nějaké ty průšvihy dorazily, klidně zase napište, zkusíme něco vymyslet.
Mějte se a ať se daří.