test na thc
Marika
dobrý den chtěla jsem se zeptat jestli se dá nějak obejít test na thc v moči?? slyšela sem že stačí nakapat trochu citronky na ten papírek a nic to neukáže nebo pít hodně mlíka je to pravda? a jak dlouho je thc v moči?

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Mariko.
Užití THC lze v moči zjistit až 30 dní, vyjímečně i déle. Dobu detekce ovlivňuje více faktorů, mezi jiným např. délka a frekvence předchozího užívání, obsah THC v užívané marihuaně a také individuální nastavení organismu pro odbourávání THC. V případě dlouhodobého každodenního užívání bude možné THC detekovat na té horní hranici +- 1 měsíc, při občasném užívání se testy negativizují zhruba do dvou týdnů. Bohužel, neexistuje spolehlivý způsob, jak tuto dobu nějak zásadně zkrátit, tedy ani pitím mléka. (Pokud by to bylo takto snadné, asi by nemělo smysl ty testy vyrábět a používat). Test rozliší i to, že je s ním nebo s močí nepatřičně manipulováno.
Nu, kdybyste se ještě potřebovala na něco stran THC zeptat nebo nastaly nějaké trable, klidně znovu napište.