Paměť
pedro
Dobrý den, mám časté výpadky paměti. Vždy když jsem na oslavě nebo při nějaké jiné příležitosti, kde se pije tak mám často ,,okno,, a rychle se opiju. Čím to může být způsobené, že ráno marně vzpomínám co se vlastně večer dělo? ... předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Může to být lecčíms, ale nejobvykleji to patří ke známkám závislosti na alkoholu. Okénka a změny tolerance ve směru minus, nebo obtíže s kontrolou pití (tady ve smyslu rychle piju, nejde tomu odolat a opiju se rychleji než ostatní). Je tam samozřejmě více příznaků, ale osbně bych tyto vnímal jako varovné. Nemusí to být tak, že jste na alkoholu závislý, ael rozhodně bych to interpretoval tak, že jste na cestě k závislosti a k cíli to máte nedaleko. Zkuste pít méně, resp. zkuste alkohol na čas vysadit úplně (alespoň měsíce) a pak, pokud se rozhodnete k pití vrátit, tak pijte střídmě.
Také by bylo moudré se nechat celkově vyšetřit, jednak aby se vylouili jiné příiny, druhak, aby jste zkontrolovat stav svých jater.