užitie pervitínu pred sexom
kuriatko
Dobrý deň, prosím vás mohli by ste mi poradiť ohladom požitia pervitínu z partnerkinej aj partnerovej strany a následnom nechránenom pohlavnom styku. Partner stále tvrdí, že po užití sa stáva dočasne neplodným. Je to pravda ?

Odpověděl: Jakub Minařík
Slyším o tom poprvé. Je to nesmysl. Snížená možnost otěhotnění by snad byla v situaci, kdy by nedošlo k ejakulaci - někdy se může vzrušivost snížit do té míry, že je muž pohlavního sytku schopen, ale ejakulace nikoliv. To sice není 100% ochrana, přeci jen tu a tam něco unikne, ale je celkem dobrá.
Stran toho, co říká partner - asi zaměnil termín impotence ve smyslu neschopnost plození dětí (impotentia generandi) a neschopnost pohlavního styku (impotentia coeundi). Neschpnost pohlavního styku (erekce v tomto případě), skuteně někdy užití pervitinu doprovází.