odpoved
aqua xx
Tak uz zas pisu...ja se se svoji psycholozkou bavim prave o vsem a docela me to tam i bavi chodit,protoze vim,ze ona to chape.ma se smazkama hodne velky skusenosti,rikam ji uplne vsecko.S tatou sem to prave ani predtim nej nemela a s mamou to samy....a ke vsemu mam malyho brachu,takze vsichni visej na nem...vim,co to obnasi se od nich odstehovat,ale na druhou stranu bych se vic zabavila a treba nekdy tolik nemyslela na matros...

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak to je fajn, že se můžete o všech věcech, co vás trápí, bavit s někým, kdo tomu rozumí, otevřeně. S rodiči je to často komplikovaný, zvlášť když jste brala, teď nějakou dobu abstinujete, a znovu se učíte vy s nimi i oni s vámi normálně komunikovat. Není to pro vás určitě jednoduchý. Rozhodnutí, zda se od nich odstěhujete, je samozřejmě na vás, jen je dobré se neunáhlit. Opravdu to dobře uvažte, abyste pak nebyla víc nešťastná než jste teď. Jestliže jsou rodiče příliš zaměstnaní vaším malým bráškou a vám nevěnují možná tolik pozornosti, tak po tom, co se od nich odstěhujete, budete mít té pozornosti ještě míň. Mám jen o vás trošku obavy, abyste se pak necítila sama a nevěděla, co s tím máte dělat. Protože to by váš myšlenek na drogy nezbavilo, spíš naopak. No, je to na vás, z těch informací, které o vás mám, těžko můžu posoudit, nakolik je pro vás větší ohrožení stávající situace doma nebo odstěhování se. Buďte na sebe opatrná, držte se a zas napište, když budete chtít. Držím vám palce :-)