Dotaz ohledně marihuany
Vysalbong
Dobrý den,již třetím rokem užívám dá se říci skoro každý den marihuanu .. ať už v papírku nebo v bongu.Nedávno jsem měl LSD (poprvé a naposledy) hulil sem do toho strašně moc množství marihuany.Od té doby,když si zahulim,děje se mi něco divného s očima.Není to doslova nějaký tlak,ale nějaké zamotání se či co.Není to jen když si zahulim,ale i normálně,akorát v menším \"cukání,či jak to mám nazvat) .Každopádně cítím po marihuaně větší cukání,prosím o Váš názor.Mockrát Vám děkuji.S pozdravem Ivan.

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
velmi se omlouvám za pozdní odpověď, Váš dotaz nám tu zapadl.
Nevím, jak moc je Váš problém ještě aktuální a zda marihuanu stále užíváte denně. Každopádně takto častá konzumace THC může u disponovaných jedinců způsobit především psychické potíže. Pokud ji navíc zkombinujete s dalším halucinogenem, výsledkem může být i to, co popisujete. Jestli Vaše potíže přetrvávají nebo se zhoršují, doporučila bych Vám návštěvu lékaře, který může lépe posoudit jejich příčinu.
Neuvažoval jste o snížení frekvence kouření marihuany?
Ještě jednou se moc omlouvám za zpoždění a přeji hezký den.
Vilma Š.