thc a nervy
Hugo
Dobry den chtěl bych se zeptat jestli muže thc zpusobit poškozeni nervovy soustavy. Hulil sem asi pul roku v kuse asi 1 az 2 jointy v prumeru nekdy to bylo vic najednou treba i 6 a nekdy zase treba 2 tydny nic ale spis to bylo tak 1-2 krat za tyden. Ted sem s tim prestal a postupem casu sem si zacal uvedomovat kratke ale dost caste neprirozene nervove impulsy v mem tele. Deje se to dost casto krat za den treba sedim v klidu a najednou me tak nepatrne cukne krkem nebo stehnem nebo rukou. Dost me v posledni dobe boli i hlava a tak nevim zda li se jedna jenom o \"abstak\" nebo je to trvale poskozeni nervu. Je pravda ze kdyz sem byl \"high\" tak sem dost pocitoval napjeti, byl to takovy neprirozeny stav neumim to moc dobre popsat, ale bylo to jako kdybych mel nerv. soustavu v ohni nebo tak. Nevim jestli jde o trvale poškozeni nebo co se to deje. Prijde mi to jako kdybych se trasl jen to je dost slabsi. Jakoby to semnou tak nepatrne hazelo. Takovy tiky v celem tele a bojim se, ze kdyz pujdu k lekarovi a reknu mu, ze to mam z travy, tak me rekne, ze sem nemel hulit a stejne mi nepomuze. Predem dekuju za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, touto cestou přes internet, těžko dělat nějaké objektivní závěry. Také nelze zhodnotit zdravotní stav, ať po fyzické, tak po psychické stránce bez vyšetření lékaře. Bude nejlépe, když opravdu lékaře navštívíte a Vaše stavy, které pociťujete, mu podrobněji popíšete. Stejně tak situace, ve kterých se objevují.
Chápu, že představa navštívit lékaře a ,,vysypat" na něj pravdu není úplně snadné. Pokud jste z Prahy, mohu Vám doporučit kolegu, který se na problematiku různých potíží spojené s užíváním nelegálních drog specializuje a se kterým bez obav můžete hovořit o všem co je třeba. Kontakt níže. Uvedené zařízení je součástí o.s. SANANIM, stejně jako tato webová poradna kam jste napsal.
Specializované služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Jakub Minařík
Veškeré služby nabízí toto zařízení zdarma, pouze v případě lékařského vyšetření je nezbytné uhradit regulační poplatek jako u běžných lékařů (30,-). Na uvedených číslech se objednejte, v případě vážné krize můžete přijít i bez objednání. Více informací k dispozici na přiloženém odkaze: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Zatím se mějte hezky. Věřím, že naleznete nějaké řešení.
S pozdravem MK