piko
lucifer
Dobrý den, od včerejška jsem zkonzumoval něco kolem půl až třičtvrtě gramu pervitinu /za 24 hodin/intravenözně a po druhém nápalu vedro, rozostřený vidění, dýchavičnost, rychlý puls....spíše zmašťěnost a omámený stav /trochu jako ve snu/...co to může být? Nějaká jiná látka než pervitin? Setkali jste se s nějakou napodobeninou perníku, která dělá takovéto stavy? Nebo jsem se přešlehl? Beru pár let, skoro každý den v množství od cca 100 mg do 300-400 mg...od včerejška jsem ml tak asi dvojnásobek toho co běžně dávám....je to možný, že ten divný stav je z toho že jsem si dal moc?
Hlavně to vidění....mám jakoby takový zrnění před očima, který mi nedovolí rychle a přesně zaostřit....a taky se trochu motám....
Co to je? budu moc rád, když mi pomůžete objasnit příčinu tohoto \"divného\" stavu.
mockrát díky

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
velmi se omlouvám za pozdní odpověď, Váš dotaz nám tu zapadl... Potíže, na které jste se ptal, už po takové době nebudou aktuální, nicméně bych je přisuzovala tomu Vámi zmiňovanému "přešlehnutí". Ptáte se, jestli jsme se potkali s nějakou napodobeninou pervitinu, tedy v praxi se lze setkat s nejrůznějšími přiměsemi, které se do pervitinu přidávají pro zvětšení objemu prodávané látky. Vlastně s každým nákupem se vystavujete riziku, že úplně nevíte, co do sebe dostáváte, ale s tím již máte zkušenost... Takže nelze usuzovat, co která konkrétní dávka obsahovala, pokud ji nevezmete přímo na rozbor do toxikologické laboratoře.
Jak jste na tom teď? Ještě berete tak intenzivně nebo jste užívání pervitinu omezil?
Přeji hezký den a ještě jednou se moc omlouvám za zpoždění.
Vilma Š.