Pomozte prosím
Přezdívka
DObrý den, prosím Vás, jak lze obelstít drogový test Drugwipe??
Existuje nějaká látka, díky které by test nezaznamenal přítomnost metamfetaminu? protože mi to přijde strašně nefér, nikdy neřídím pod přímým vlivem a přesto se metamfin ve slinách dá vyčíst. Ale rozhodně je jasné, že po třech dnech už jím nemůže být člověk naprosto ovlivněn!!! ale na to pochopitelně policie a jejich teoretičtí znalci neberou ohled. Prostě nemůžu za to, že i po několika dnech člověk nalíže a přitom jim nevysvětlíte, že vám to už dávno dva dny nepůsobí a jste vyspaný a zcela příčetný. Prostě vám seberou řidičák a neserou s váma. Tohle je podle nefér!!

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
v případě, že budou reaktivní screeningové slinné testy ("positivní"), vyzve Vás policie k testům konfirmačním z krve či moči. Teprve ty prokáží, jak vysokou hladinu účinných látek v těle máte a řeknou, zda jste či nejste pod vlivem. Bohužel pro Vás, je možné, že i po třech dnech bude hladina látek tak vysoká, že budete tzv. "pod vlivem". I když Vy sám se tak cítit nebudete, mohou být Vaše reakce stále ovlivněné užitím pervitinu. Odbourávání látek z těla je velmi individuální záležitost. Testy tedy mohou někomu vyjít positivní i po 3 nebo 4 dnech. Navíc záleží i na tom, jakou dávku dotyčný užil, jak kvalitní drogu, frekvence předchozího užívání, schopnost těla látku odbourat atd.
Máte-li pocit, že s Vámi policie nejedná, jak by měla, můžete se obrátit s žádostí o radu a pomoc na Právní poradnu A.N.O., Koněvova 95, 130 00 Praha 3 - Žižkov, tel.: 222 582 932, mobil: 736 760 701. Její služby jsou zdarma.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.