rada
Maja
Dobrý den, potřebovala bych poradit můj bratr bere Kokain. Nevím jak to mam šetrně říct rodičům. Všimla jsem si jak příznaků tak jsem našla i pytlík s dávkou. Proto bych Vás chtěla poprosit o radu. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Majo.
No, v lehké situaci tedy nejste. Tak za prvé můžete (než se do čehokoliv pustíte) navštívit naší poradnu pro blízké osoby uživatelů nelegálních drog, tam v osobním kontaktu více podrobněji situaci probrat. Pokud jste již s rodiči hovořila a své podezření jim svěřila, můžete tento kontakt předat přímo jim. Touto cestou na dálku přes internet stejně toho moc vymyslet nelze, stejně tak nelze objektivně zhodnotit jak je situace kolem bratra vážná, zda jde o experiment či o dlouhodobé užívání, zda je rozvinuta závislost, jak je schopen fungovat v běžném životě atd... Vždy je třeba mít více ucelených informací, v tomto směru je osobní kontakt zcela nejúčinnější. Zde se můžete poradit jak choulostivou informaci sdělit rodičům, oni zde pak posléze mohou s kolegyní naplánovat další vhodné kroky ohledně komunikace a motivace bratra například k léčbě...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
mapa
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Nejprve je zapotřebí se s poradnou spojit a na první konzultaci se objednat. Provozní doba PO až PÁ 9,00 až 19,00hod. Veškeré služby jsou bezplatné a poradnu naleznete v prostorách kavárny Café Therapy.
Více informací zde: http://sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud žijete někde jinde, napište a uveďte, jaká města by pro Vás a rodinu byla dobře dostupná, doporučíme Vám jiné vhodné zařízení, kde byste se mohli více poradit. Zatím se mějte hezky. Váš bratr má štěstí, že má sestru jako Vy...
S pozdravem MK