drogy u syna
petra
Dobrý den,včera jsem se dozvěděla nemilou věc,že můj 15-ti letý syn užívá marušku a pravděpodobně ji dodává i ostatním.Dokonce má i záznam na Policii...Párkrát jsme u něho s manželem objevili vzorky marušky a řešili jsme to domluvou.Ted mám v hlavě zmatek,dnes celé dopo jsem proseděla u počítače a hltala vědomosti o drogách a vše kolem nich.Prosím poradte mi,jak to máme začít řešit.Už vím,že domluva nepomůže.Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Petro.
Pokud je synovi 15let, domluva nepomáhá a dokonce se již objevili potíže s policií, doporučuji co nejdříve vyhledat odbornou pomoc a začít vše konkrétněji řešit. Netuším, kde žijete, ale pokud by pro Vás nebylo obtížné dostat se do Prahy, můžete se obrátit přímo na naši specializovanou poradnu pro rodiče uživatelů nelegálních drog. Tam s kolegyní v osobním kontaktu (bezplatně) vše více probrat, zvážit možnosti, naplánovat další vhodné kroky, doplnit si informace, načerpat sílu jít dál...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
mapa
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Více informací zde: http://sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Provozní doba PO až PÁ 9,00-19,00 (nutno se objednat předem). Pokud žijete někde jinde, napište obratem znova a uveďte prosím, jaká města by pro Vás byla dobře dostupná. Doporučíme Vám jiné vhodné zařízení ve Vaší lokalitě.
Zatím se mějte hezky. Přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem MK