HEROIN
MARTA
Ani nevim proč vám píši, ale chci si popovídat. Před třema rokama jjsem jela na pervitinu, myslela jsem si, že můžu kdykoliv přestat. A opravdu před dvouma rokama jsem přestaaala a to z toho důvodu, že mi piko už nic neříkalo, neuspolojovalo mě a ani jsem po něm nic necítia, jen jsem měla pocit, že potřebuji něco silnějšího, protože mi bývalo často zle, tak jsem zkusila háčko. Už ho beru rok a nemohu se toho zbavit, na léčeni bych nešla to by byla má smrt. Ale před 2 roky jsem se seznámila s jednim doktorem který se mi snaží pomoc, ale on mi chce poskytnout pomoc přes jeho sektu. Jejich tvrzeni je, že umí uzdravovat a prý dokáží pomoc i mě. Ale já tomu nevěřim. Jsem úplně na dně. Musim si šlehnout každých 6 hod. Na jednu ddávku potřebuji 0,5ml. Už mi to leze hodně do financi, tedy ne mě, ale spiš rodičum. Jednou mi ten doktor, musim ale říct, že je to můj nejlepší přítel i když je mu 50 pomohl při abstáků. Já vim, že je to trestné, ale pracuje v ékárně a kdyb nebylo jeho pomoci a nedodal mi lék určitě bych zemřela na abstĄák Víte o čim přemýšlím o smrti, už nemohu dál. Dokoonce jsem přistoupila i na to, že jsem s nim jela do sekty. Modlili se tam za mě asi 3 hod pak jsem dostala děsnej abstĄák , myslela jsem že ten den bude po mě, ale oni na de mne vtáhly ruce a začali se modlit.Nakonec jsem upadla do bezvědomí, ale oni mi nepomohli. Co mám dělat?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, nebudu se asi moc rozepisovat a taky nevím, jaké máte fantazie o léčbě - ale myslím, že jsou blbější věci. Tu léčbu v sektě bych mezi ně skorem počítal. Nemám sic nedůvěru v alternativní metody, ale co je moc, to je moc. Pokud byste měla zájem - nabízím vám pomoc - to asi jen v tom pádě že je pro vás dostupná Praha. Pokud to máte do Prahy daleko - tak bych vám mohl doporučit někoho ve vašem okolí. Pokud byste měla zájem o kteroukoli z variant stačí napsat (připojte číslo vašeho dotazu a adresujte to mě), nebo zavolat (220803130).
P.s. Nevím zda to víte, ale existují také ambulantní formy léčby. To zanmená, že tam jen přijdete, s někým na něčem pracujete a jdete domů. I absťák se dá zvládnout ambulantně. Tohle myslím nezní tak tragicky, ne? :-)