Annie - abstinence
Annie
PSala jsem vám někdy v srpnu, že chci přestat s pervitinem a vy jste psaly, ať se ozvu, jak pokračuji. Chtěla jsem říct, že se pevně držím, i když věřte lákadla jsou velká. Drogy mě hodně daly i vzaly, každopádně zkušenost veliká. Mohu soudit. Po 6 letech pravidlného užívání jsem od 23.8(SVÉ POSLEDNÍ DÁVKY) čistá. Chtěla jsem poděkovat za rady. A vím, že necelé tři měsíce nejsou skoro nic, ale pro mě osobně veliký úspěch. Nepotřebovala jsem lékařskou pomoc a vše zvládám sama. Občas si zakouřím marihuanu, ale to taky zcela vyjímečně /cca jednou měsíčně možná dvakrát/. Chutě byly někdy dost drsné hlavně v podnapilém stavu by stačilo málo. Už je skoro ani nemám. Spáíš naopak perník se mi hnusí i lidi co to berou. Dál od takové společnosti přeci jen stačil by krůček, že.... Drogově závislí sami ví... Mějte se, smějte se... Džte mi palečky a přeju jen samé úspěchy:)) Annie

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Annie.
Děkujeme za Váš příspěvek a gratulujeme k úspěšnému vysazení pervitinu. Pokud ,,chuť" na pervitin nepociťujete je to fajn. Nicméně neznamená to, že se už neodstaví, na to velký pozor. Vrací se v různých intenzitách a frekvencích i po mnohem delším časovém úseku, nežli jsou tři měsíce. Také buďte opatrná s alkoholem a marihuanou. Jsou to také látky, které ovlivňují vědomí, pod jejich vlivem může dojít k mnohému...bohužel, plno i přesvědčených lidí na tomto ztroskotalo ve smyslu užití primární drogy nebo vytvoření jiné další závislosti.
Budu ráda, když se zase ozvete. Držím Vám palce, oceňuji Vaši snahu a přeji ať se Vám i nadále daří. Pokud byste přece jenom zauvažovala o odborné pomoci, ráda Vám doporučím kam si zajít. Mějte se hezky, držte se!
S pozdravem MK