tráva
Dobrý den jak dlouho zůstane tráva v krvi v moči a ve vlasech děkuji a dá se
zjistit tráva v krvi v obyčejních testech nebo na trávu musí být test přímo na ni ? děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
záleží na tom, o jak intenzivního kuřáka se jedná. Test z moči je pozitivní nanejvýš 14 dní u občasného kuřáka, měsíc u denního kuřáka. Naprosto výjimečně o něco déle. Při jednorázovém užití jsou testy negativní za pár dní. Test z krve je pozitivní 14 dní u intenzivního kuřáka, do 10 dní u občasného. Test musí být zaměřen přímo na zjištění přítomnosti drogy v těle. Dá se ale přidružit k jinému testu krve. Laboratorní analýza vlasů zjistí pozůstatky THC dokud neodrostou vlasy, které byly vyrostlé v době kouření. Tato analýza je ale velmi drahá a dělá se v podstatě jen v ojedinělých, soudem nařízených případech.