kombinace léků od lékařky
Laura
Dobrý den,
měla bych dotaz. Lékařka na ORL mi (kvůli sinusitidě) předepsala antibiotika Dalacin, dále Clarinase (což by měl být pseudoefedrin) a navíc na spaní Stilnox, jelikož prý po Clarinase nebudu moci spát. Jenže po tom, co jsem si tyto léky první večer vzala, strávila jsem celou noc v naprosto odporném stavu živých halucinací a náměsíčnosti. Hrozně mě to vyděsilo a mého přítele také. Celý den se snažím lékařku sehnat, ale bohužel marně. Bojím se si nyní léky opět vzít. Poraďte mi prosím. Jak je možné, že tento stav vznikl? Nejdou tedy tyto léky nějak zásadně \"proti sobě\"? Už nechci nic podobného nikdy zažít, myslím, že to byla nějaká psychóza a ráno jsem měla pocit, že jsem se asi zbláznila. Budu moc ráda za odpověď. Díky Laura

Odpověděl: Jakub Minařík
Nejspíše jste to již vyřešila, ale osobně bych vynechal z této kombinace stilnox. mohl by být příčinou stavu, resp. by vás mohl v podivném stavu polobdění udržet. On je tohle takový zváštní stav, kdy ožijí sny, stává se to někdy poi antidepresivech, nebývá to nic vážného, stav se obvykle vrátí k normě bez následků. Ale to je odhad z dálky, na to o vašem případu vím příliš málo a mohla by tam být spousta jiných příčin. Ta, snad jste již v pořádku a noční halucinace jsou již jen vzpomínkou.