chci prestat s pikem
maja
Dobry den, je mi 20 let a pervitin uzivam uz od 15let a posledni 2a pul roku bez toho uz nemuzu fungovat. Uz jsem skousela prestat sama od sebe i se prestehovat a to uz trikrat ale vzdy to dopadne stejne. Vim ze venku sama to nedokazu mohli by ste mi nejak pomoci nebo doporucit mi nejakou lecebnu Jsem pevne odhodlana ze chci s tim skoncovat uz kvuli rodine ale ty uz to se mnou vzdali a tak jsem na to sama. Myslite ze mam nejakou sanci?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
šanci rozhodně máte, a ne malou. Důležité je, že jste teď odhodlaná ke změně a dokonce jste se rozhodla i pro léčbu. Aby byla co nejúčinější, je třeba ji dobře vybrat, zvážit všechny možnosti. Proto by bylo nejlepší, kdybyste zašla do nejbližšího K-centra a domluvila si schůzku s některým z terapeutů na předléčebné poradenství. V rámci něj podrobně proberete Vaši situaci a představy o léčbě a dozvíte se, jaké jsou možnosti, co všechno to obnáší, jak se do léčby přihlásit, jak dlouhé jsou zhruba čekací lhůty (někdy je možné nastoupit hned, někdy je třeba i několik týdnů počkat). Terapeut s Vámi udělá podrobný plán a se vším Vám pomůže.
Držím palce a přeji hodně štěstí!