test na drogy
jitka
Syn byl v zamestnani testovany na drogy ze slin.Pervitin bere o vikendu asi jednou.Testovan byl v utery on me tvrdi,ze mu tam nic nenasli je to mozne?Kdyby drogu vzal v sobotu?
Kouri i marihuanu a na tu test delali taky ze slin.Marihuanu kouril rano a test delali ve 20 hodin,pry mu tam nic nenasli,ale moc mu neverim.Jak to je?
Procitam vasi poradnu pisete tu,ze na pervitin nevznika zavislost.Jak je,ale mozne,ze se nekdo z pervitinu nemuze dostat?Nejak tomu nerozumim.Dekuji za vysvetleni.

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
i podle toho, jak reagují testy z moči (které jsou "zvídavější") by negativní testy byly v tomto případě možné. Ale s jistotou to říci nelze, například pervitin je odhalitelný 3 - 21 dní po užití. Což je hodně velké rozpětí.
Spíš mne zaráží, že jste se tu dočetla, že na pervitinu nevzniká závislost - mohla byste prosím napsat kde? Nemůžu to nikde objevit. Na pervitinu závislost samozřejmě vzniká. Je to návyková látka stejně jako ostatní drogy. Léčba závislosti na pervitinu je stejně složitá, jako například léčba závislosti na heroinu.
Přeji hezký den
Pepa Šedivý