Dýchání 2
Peťa
díky za rady, to sem potřeboval vědět... Já se smrti ani moc nebojím, protože sem věřící a vím že smrtí to nekončí naopak začíná :)
Ještě by mě zajmala jedna věc, už dlouho hledám nějákou možnost,abych nemusel chodit do školi a potom na střední školu a potom do práce.Abych prostě nedopadl tak jako mojí rodiče který musej celej život někam chodit. Já sem ochotný udělat cokoliv proto abych už doškoli ani pak do práce chodit nemusel. I kdyby to bylo nebespečný protože takovej život kdy musím každej den vstávat a někam jít fakt nemá smysl.
Já bych chtěl úplně všechno zapomenout. Pak by veškole mohli učitelky ječet jak by chtěli a já bych stoho vůbec neměl stres tak jako mám teť,a jen bych se jim smál protože by mi to bylo jedno. Oni by napřed ječeli čímdál víc ale pak by zjistili že to nemá smysl. Já sem to jejich buzerování nedokázal nikdy ignorovat a vysmát se jim do očí.Myslíte že bych to pak dokázal kdybych měl poškozenej mozek?mě napadlo že by je to přestalo bavit zachvíli a že bych pak nemusel chodit doškoli kdybych si ten mozek poškodil?anebo bych tam chodil ale bylo by mi to jedno a neměl bych stres anebo bych tam netrefil a došel bych někam úplně jinam ,a nato sem si nikdy netroufl.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
kdybyste měl poškozený mozek, tak nebudete muset ani nikam chodit, ale ani byste neohl nic jiného. Třeba byste byl v nějakém ústavu pro mentálně postižené a nebo taky jenom ležel a čekal, až se o Vás někdo postará. To by byl lepší život? Co takhle zkusit najít práci, která by Vás bavila a podle toho vybrat i školu? Zdaleka ne všichni musí chodit na 8,5 hodiny od pondělí dělat to samé (čímž nechci říct, že to musí být špatné, ale asi je to to co Vás straší)...