jak pomoci dceři
michal
Dobrý den. Obracím se na Váš s prosbou o radu jak mohu pomoci drogově závislé dceři a kam se případně obrátit pro radu jak mohu postupovat v případě že dcera odmítá sama v této věci něco dělat, protože jak praví ,, to je pouze příležitostně a mám to pod kontrolou\'\' a jako táta se na to nechci jen tak dívat, nebo co hůře dělat že to nevidím. Jednoduše řečeno nevím jak začít. Jedná se pravděpodobně o pervitin.
Díky za radu Michal

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
sám jste se rovnou dostal ve svém dotazu k nejúčinnější cestě, jak dceři pomoci - obrátit se osobně na odbornou pomoc. Je to nejlepší možnost, podrobně můžete probrat celou situaci, co už se vyzkoušelo, co ne, jaké jsou Vaše možnosti. Při opakovaných návštěvách je pak možné konzultovat, jak se situace vyvíjí, jestli měly Vaše akce nějakou reakci. Toto Vám v rámci naší poradny poskytneme jen stěží.
Doporučovala bych proto objednat se do některého z center, která nabízejí poradenství pro rodiče uživatelů. Můžete je zkusit vyhledat na www.drogy-info.cz, na "mapě pomoci" (mapa vpravo). Pokud byste se v seznamu špatně orientoval, napište lokalitu, ráda Vám kontakt zašlu.