Diazepam a Tramal
Pavel
Dobry den, vzdy v lete se citim dobre a neberu nic, resp. do 10 mg Diazepamu a 100 mg Tramalu intermitentne, ne denne. Podzim, zima, 4i nejaky stres mne zenou do davek, ktere byt vyssi, mne jen tlumi ale nic neresi. Existuje ambulantni lecba, treba i intenzivni, kde ych se naucil zit bez techto berlicek?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pomoci s odvykáním (a nejprve asi postupným vysazením) by Vám měl nejlépe psychiatr, který Vám tyto léky předepisuje. Pokud žádný takový není, nebo v něj nemáte dostatečnou důvěru, obraťte se na jiného psychiatra, ideálně takového, který se zabývá i závislostmi. K tomu by bylo dobré doplnit tuto péči psychoterapií, kde byste řešil situace, které Vás ženou zpět k lékům. Tu může poskytovat buď ten samý psychiatr, ale častěji spolupracuje s jiným odborníkem, který se psychoterapií zabývá, a kterého Vám doporučí.
Pokud byste nevěděl, kam se obrátit pro jedno nebo druhé, napište nejbližší město, zkusím Vám nějaké kontakty poslat.