dopingove testy
megie
Mockrat dekuji za odpoved jeste me zajima jak dlouho mi to muzou najit v moci. A kdyz jsem teda ted mela takze myslite ze mi to najdou max do 3 tydnu? Dekuju megie

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Megie.
K dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří.
U THC, účinné látky marihuany je to takto:
detekce moč = 1 až 30 dní /při užití občas do 14 dní/
detekce krev = do 14 dní /při užití občas cca do týdne/
detekce sliny = jako krev
Pervitin
detekce moč = 3 až 21 dní /při konzumaci občas do týdne/
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = jako krev
Vždy záleží především na intenzitě předešlé konzumace. U jednorázových experimentů je to ta nižší uvedená hranice, u každodenních konzumentů, ta hranice vyšší. Také je důležitá kvalita konkrétní drogy a schopnost organismu se procesem odbourávání vypořádat. Je to velmi individuální záležitost.
Pokud jste teď užila pervitin, záleží na Vás, kdy ho budete mít naposledy. Pokud nebudete v konzumacích pokračovat, měla by být v pořádku i detekce moč. Dle Vašich předchozích dotazů usuzuji, že se věnujete aktivně sportu. Konzumace drog sebou přináší široké spektrum rizik, od psychických potíží po závažné somatické zdravotní potíže, sociální propad, právní problémy... Pozitivita testu je myslím ta nejméně podstatná. I když chápu, že pokud sportujete, máte eminentní zájem o to, mít dobrý výsledek. Nechcete si o všem s někým nezávazně pohovořit? Užívání drog by Vás o Vaše dosavadní úspěchy mohlo velmi rychle připravit...
Zvažte to, ozvěte se....
S pozdravem Markéta K.