Otazka
mitternacht
jo dík za odpovědi...ale potřebovala bych něco přesnějšího...kolik myslíš "trochou heráku"?...kolik by mi stacilo koupit si ho,abych se sjela,když jsem předtím žádný drogy nezkoušela?Chápeě,jak to myslím?...PS:nehodlám to zkoušet,jenom to chci vedět=)...na referát do biologie=)

Odpověděl: Jakub Minařík
Otázka je v jaké by byl síle. To co se prodává na ulici tak za 50 - 150 Kč. Pokud by se jdenalo o čistou látku stačili by k obstojné intoxikaci miligramy. Samozřejmě s tím, že užití druhý den je na tobě. Po nějaké době užívání cca. 1-9 měsíců tomu už tak není.
P.s K té biologii - existují tlusté knihy - našla bys tam maximální možnou jednorázovou a denní dávku (v medicíně) a taky dávky letální. Když budeš íná, tak ti to vyhledají i na toxikologickém informačním středisku. Číslo najdeš ve zlatejch stránkách. :-)