syn kouři marihuanu
belža
dobry den syn kouři marihuanu a je taky teda zavisly na cigaretach jemu 16 let jeho chovani je hrozne začal nam krast penize a taky přes přisny zakaz brat ostatnim doma ruzne věci to pořad děla nevime co snim lže až hruza a taky sme uvažovali o nějake řadnem přelečeni v nějakem ustavu protože se to opakuje dost často hned jak přijdem na to že se nam stratili penize tak zapira ale pak se přizna ale pak to uděla zas panuje doma velka neduvěra a to neni vubec dobre bere i nějake drobne věci a rozprodava je ale nevime co si kupuje ani včem všem jede je to snim zoufale potřebuju poradit děkuji Lenka

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Lenko.
S ohledem na závažnost situace a také nízký věk syna, doporučuji se obrátit na poradnu, kde můžete v osobním kontaktu vše řešit více, podrobněji a konkrétněji. Zda zvažujete synovi zprostředkovat léčbu, tak i zde můžete vše kolem toho zkonzultovat a poradit se jaký typ léčby by byl vhodný atd...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel: 268 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Čtrnáctá Štěpánka
Email: ctrnacta@sananim.cz
Provozní doba PO až PA 9.00 - 19.00 hod. Je nezbytné se nejdříve předem na uvedených číslech objednat. Veškeré služby poradna poskytuje zdarma a nachází se v prostorách kavárny Café Therapy. Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
V dotaze není uvedeno, odkud jste. Nevím tedy, zda Vám tento kontakt na naši poradnu bude vyhovovat. Zdali žijete někde jinde, napište prosím znova a uveďte města, která máte dobře dostupná.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem MK