co mam delat
??_??
dobry den, pred nekolika dny muj otec zjistil ze hulim, prezil sem to v pohode ale kdyz sem prisel druhej den vyhulenej tak se strasne nasr..tval ,proste si mysli ze prestanu uplne ,navic v tu dobu byla ve skole jakasi schůzka kvůli drogam a tam mu rekli at me to za kazdou cenu zakaze,dostal tam takovy papirky na zjistovani jestli sem hulil a chce me kazdy 3dny kontrolovat...snazim se mu vysvetlit ze ganja neni tak spatna jak si mysli ale to nechce vůbec slyšet,,,dokonce me chce dat na leceni....stejne si ale každej den toho jointa dam(prestat opravdu nechcu)

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu, mám-li být upřímný, mám celkem tolerantní postoj k drogám (myslím, že to je tak trochu každého boj). I tak mám dojem, že pokud hulíte denně, je to moc. Co se týče toho co s otcem - tak těžká rada, nakonec se s ním budete muset nějak dohodnout. Skorem bych doporučil převzít iniciativu. Pokud se vy sám zkontaktujete s organisací, která se zabývá poradenstvím v téhle oblasti a otec to bude vnímat jako věrohodné - tak se asi snáze dohodnete na pravidlech a možná, že otec nebude souhlasit a bude hlídat a prudit a může to fungovat. Kdybyste nevěděl kam se obrátit tak stačí napsat odkud jste - pokud možno pak dotaz směrujte na mě a přidejte k němu číslo podle kterého ho vyhledáváte.ů
P.s. Jen mě napadá, že nepíšete, kolik vám je. Pokud je vám 14, tak se pravděpodobně s otcem nedohodnete.