Pomoc ve vězení
Zdeci
Dobrý den,
moje kamarádka má zanedlouho výstup z vězení ze Světlé nad Sázavou a nemá kde bydlet, neví co bude. Je z Prahy, byla na heroinu a cejtí velkej strach z budoucnosti. Je možný, aby kontaktovala už teď někoho na Káčku, kdo by jí pomohl zvládnout výstup, aby zas nepadla do problémů? Díky moc!

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
jestli můžete, pošlete kamarádce obratem kontakt na Centrum pro osoby v konfliktu se zákonem SANANIM.
Centrum pro osoby v konfliktu se zákonem SANANIM
Štítného 710/30
130 00 Praha 3
Na stejné místo by ji odkázali i v Káčku.
Je-li rozhodnutá zkusit to tentokrát bez drog, pak to bude lepší než Káčko, kde by se potkala znovu s lidmi, kteří drogy užívají. Pracovníci COKUZu do věznice ve Světlů dochází, tak mě trochu překvapuje a mrzí, že se ke kontaktu nedostala už dávno.
Mohli by jí pomoci jak s kontakty na bydlení, tak řadou dalších věcí, které jí čekají - úřady, hledání práce, volný čas a co s ním. Musela by se však rozhodnout s nimi spolupracovat, hledat si práci atd. Kdybyste chtěla, podívejte se na tyto stránky, případně je vytiskněte a kamrádce pošlete, aby věděla, o co jde.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.