jak z toho
Petr
Ahoj,
dosáhl, jsem letos dvacátého roku svého života a navdory všemu jsem zjistil, že takhle to nepůjde. Cca 4 roky beru perník (šňupáním, kouřením) od 18 se z toho stal ,,sport,, , který bych už chtěl pověsit na hřebík. Prosím o radu co udělat jako první krok. Děkuji za Váš
čas a odpověď. Petr :-/

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, Petře,
netuším, jestli už jste abstinovat zkoušel a jak to vypadalo, ani jaké dávky a jak často užíváte. Stejně tak neznám Vaše důvody, proč uvažujete o tom, že s pervitinem skoncujete. Kdybychom spolu mluvili osobně, jistě bych se Vás zeptala i na marihuanu, Vaše sociální a rodinné zázemí apod. To vše může se závislostí souviset a bývá to podstatné i v momentě, kdy chcete abstinovat. Takže pro začátek bych Vám doporučila zajít si o tom všem podrobněji osobně promluvit. Ideální by mohlo být kontaktní nebo jiné poradenské centrum. V Praze byste se mohl zkusit obrátit na Denní stacionář občanského sdružení SANANIM (Janovského 26, 170 00 Praha 7, telefon: +420 220 803 130; +420 220 800 041; GSM: +420 605 212 175), nebo na Ambulantní centrum Prev-centra (Meziškolská 1120/2, 169 00 Praha 6; Tel.: 233 355 459, GSM: 777 161 138).
Služby obou zařízení jsou zdarma, pouze na první schůzku je potřeba se dopředu objednat.
Kdybyste nepochodil, znovu napište, určitě něco vymyslíme. Kdybyste chtěl, můžete k tomu využít i skrytou poznámky, díky níž bude dotaz i odpověď přístupná pouze Vám.
K rozhodnutí Vám gratuluji a držím palce, ať to vyjde.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.