LSD
edwars
Dobrý den, mám dotaz. 15.10.2012 jsem byl hospitalizovaný s metabolickým rozvratem jako diabetik na metabolickou jednotku. Jelikož nikdo neví co a jak při příjmu nabrali mi i toxikologii moče. Ta ukázala že mám pozitivní imunolýzu LSD v moči. Nicméně drogy neužívám a ani jsem nebyl na žádné oslavě, na které by mi jí mohl někdo hodit do pití. Zajímalo by mě, jestli je možné, že byl test falešně pozitivní??? potom bych také rád věděl jak dlouho se v moči tato látka drží.......zajímám se o to, protože jsem přesvědčen, že ten test nevyšel pravdivě a chtěl bych udělat opakovaný test. Jenže z neocnice mě propustili teprve dnes? Dá se nějak prokázat třeba opakovaným testem? Prosím o pomoc či radu. Děkuji předem - Edwars

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
výsledek testu je opravdu zvláštní. Běžně se LSD  zjistit nedá, např. orientačními testy, které fungují na většinu ostatních drog. Jeho množství při užití je totiž strašně malé a to málo v organismu zjistíte jen pár hodin po užití, a to jen některými laboratorními testy. Rozhodně neá smysl test opakovat. Je možné, pokud byla testována moč, že test byl falešně pozitivní, stává se to, ale jak říkám, otázkou je, co bylo vlastně použito za test. Co Vám k tomu v nemocnici řekli? Byl z toho nějaký závěr?
Falešnou pozitivitu také často způsobují některé léky nebo jejich kombinace. Vzhledem k Vašemu zdravotnímu stavu - nemohlo by být toto vysvětlením?