Pervitin
nox
Dobrý den
Našla sem u sveho partnera dva sáčky pervitinu..Tvrdil mi že to bylo jen jednou ale nevěřím mu,nikdy sem se stim nesetkala a rada bych věděla jak poznat jestli závislý je a taky příznaky po užití..Čekame miminko a vubec nevim co mam dělat..děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás
O hledem na Váš současný stav, doporučuji obrátit se na kolegyni, která se specializuje na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog. V osobním kontaktu pohovořit o Vašem nálezu, o Vašich podezřeních, obavách a vzhledem k tomu, že čekáte miminko, také zvážit další vhodné kroky...
Zdali šlo o jednorázové experimentování či jde o průběžné užívání, bohužel touto cestou přes net nemůžeme objektivně zhodnotit. V přiložených odkazech můžete prostudovat základní informace o látce pervitin, také informace pro blízké osoby. Jak jsem již psala, nejrozumnější variantu pro Vás, vidím osobní kontakt s kolegyní, kontakt níže.
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel: 268 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Čtrnáctá Štěpánka
Email: ctrnacta@sananim.cz
Je nezbytné, během provozní doby (PO až PÁ 9,00 až 19,00) se s poradnou spojit a na první konzultaci se objednat. Veškeré služby jsou bezplatné a poradnu naleznete v prostorách kavárny Café Therapy, viz mapa.
mapa
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud žijete někde jinde, napište prosím znova a upřesněte lokalitu. Rádi Vám vyhledáme jiné vhodné odborné zařízení, kam byste se mohla zajít poradit.
Mějte se hezky, zatím zachovejte klid, zbytečně se nestresujte, vše se dá řešit... V případě potřeby klidně znova napište.
S pozdravem Markéta K.