dcera a drogy
kuba
Dobrý den, dcera má 27 let a již zřejmě delší dobu bere drogy (něco zřejmě čichá), má dvě děti a je znovu těhotná.Zatím jsme jí pomáhali, protože jsme nevědeli proč je ve skutečnosti zadlužená.Teď se k tomu přiznala přes kamarádku, že prý má z nás strach, jak budeme reagovat, má prý obavy o děti, ale ve skutečnosti nás s nimi vydírá. Prý to chce řešit, ale nic pro to sama nedělá. Máme velké obavy o ni, děti narozené i to nenarozené...co dělat? Je šance?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
v momentě, kdy jsou ve hře děti, ať už narozené nebo nenarozené, je třeba postupovat velmi opatrně. Vše by se mělo řídit v první řadě jejich zájmem.Jistě není pozdě něco podniknout, ale bylo by nejlepší podrobně celou situaci probrat osobně s odborníkem a udělat plán, jak dál. To, že se dcera přiznala a dostalo se to k Vám, může být z její strany také jakési volání o pomoc.
Doporučovala bych co nejdříve navštívit některé z následujících zařízení (po telefonickém objednání), abyste na tak složitou situaci nebyli sami:
http://www.psyche.cz/
http://www.kappa-help.cz/cs/kontaktni-centra
Pokud byste cokoliv potřebovali, neváhejte napsat znovu. Přeji hodně sil!