léčba závislosti na marihuaně
ginger
Potřebovala bych poradit s tím zda je možné se léčit v léčebně i když jde o závislost \\\'jen\\\' na marihuaně.Blízko mého bydliště je léčebna Červený dvůr Pro přijetí do léčebny je potřeba doporučení od od lékaře.Nevím zda je možné takové doporučení dostat od svého lékaře i když se jedná o závislost \\\'jen\\\' na marihuaně.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
k doporučení je vždy potřeba posoudit životní situaci celkově, byť máte oprávněné pochyby, zda by Vás v léčebně přijaly "jen" se závislostí na marihuaně. Píšete, že už jste objednaná do Preventu, pak bych nechala posouzení na nich. Pokud je mi známo, tak do léčeben uživatele "jen" marihuany běžně neberou. Sama také zvažte, zda byste se chtěla na několik měsíců ocitnout ve společnosti uživatelů nelegálních drog, alkoholu a gamblerů. Nebylo by to pro Vás spíše riziko?
Poslední věc, která mne napadá je, že byste se s tímto dotazem mohla obrátit přímo na léčebnu. Zkoušela jste to? Telefon na Červený Dvůr je 380 739 131.
Kdybyste nikde nepochodila, doporučila bych Vám pro začátek skupinovou či individuální terapii. Jestli k tomuto závěru dojdete i v Preventu, jistě Vám rádi poskytnou potřebné kontakty.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.