Budoucnost...
Pajinka
Dobrý den,
přítel je závyslí na perníku jak dlouho přesně ani nevím. Jsme spolu 3 roky a z toho 2 roky vím že bere. Bohužel nevím jak často a v jak velkém množství. Jen se hádáme pro to že mi lže že si nedal při tom přišel s nosem od toho svinstva. Sice mi tvrdí že by s tím chtěl skončit ale moc tomu nevěřím. Chtěla bych nějakou radu jak ho k tomu přinutit aby si neničil život. Je mu 28 let a v tomhle věku by mohl mít rozum. Moc by sem si přála mít rodinu bohužel to nejde k vůli něj. Jak dlouho člověk nesmí brát aby byl čistý? Prosím pord\'te jsem opravdu zoufalá.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Chápu, že Vám celá současná situace vadí a žádáte po partnerovi, aby se svým životem něco udělal...
Doporučuji, využít specializované poradny pro partnery uživatelů nelegálních drog a v osobním kontaktu (který je jistě mnohem účinnější), se poradit jak dál. Nejenom, že si doplníte chybějící informace, poradíte jak vhodně komunikovat, tím možná i lépe motivovat, aby i partner využil odborné pomoci a své potíže začal řešit. Je to svým způsobem i určitý druhu podpory, což si v takto nelehkých chvílích jistě každá blízká osoba závislé osoby zaslouží...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel: 268 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Provozní doba: PO až PÁ 9,00 - 19,00
Je nezbytné se nejdříve předem na uvedených číslech objednat. Veškeré služby poradna poskytuje zdarma a nachází se v prostorách kavárny Café Therapy. Více informací naleznete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zatím se mějte hezky. Pokud žijete někde jinde, napište znova a uveďte, jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti. Nebo se sama můžete podívat do databáze kontaktů zde www.drogy-info.cz (v rubrice Mapa pomoci zadat kraj-město-Kontaktní centrum).
S pozdravem MK