lzi
vendeta
Dobry den,zname se s pritelem tri roky, ale vztah mame rok jsem ve ctvrtem mesici tehotensvi.Oba jsme si obcas dali pervitin.Od te doby co jsem zjistila tehgotenstvi jsem nechtela a on to vydrzel dva mesice a co si dalsel do herny a poprve me vzal penize.Od te doby je agresivni a ma takovy tupy vyraz. nez jsem byla tehotna bylo to hezky za to ted si prozivam peklo. Myslela jsem si, ze je cisty bezelstny a nikdy by me neublizil.Ale podstupne jsem zjistila, ze me od zacatku lze, jeden cas jsem myslela, ze se mi zblazni mel paranoe stihy.Jeho maminka me rikala ze si myslela, ze jsem ho zmenila, ze je vyuzival jenom,kdyz potreboval penize,ktere prohral.Ted jsem nasla kahotky a zjistila, ze mu dela dobre je mit na sobe plus semu libi sado-maso porno na me rekl, ze se mu libi jak ta zena ponizuje muze. chtela jsem,aby byl ke me uprimny a vim,ze me lze. ty kalhotky co vyhodil tak si vyndal.Stve me ze to udela tek ze na to prijdu.Je mu 29 od 14let denne kouri mariuhanu ,kterou sam od sebe prestal kuli nasemu vztahu ja ji nemam rada. Prestal i s alkoholem. Co se tyce automatu nevim nema ted penize,ale 3krat mi vyzvednul penize, ale nedonesl. Rika me,ze nevi proc nektere veci dela,ale tomu neverim.je to uplne jiny clovek nez jsem ho znala.Me se na nem libilo, ze je takovy cisty, ze by nam neublizil a ze to chce jak ja. Vedela jsem, ze nestridas slecny a to se mi libilo.Az kdyz me rekl, ze mel pul rocni znamost me to trochu bylo divny a zkuseny moc nebyl spis stydlivy.Az potom me doslo,s podporou drog se koukal na porno a utikal si. Nechapu, ze to neresil. Ted, me ponizil a jsem zoufala misto ze sem myslela, ze chce lasku zacal delat ty veci co pred tim,ale diky me ma asi trochu mensi strach. Tak se schvalne pohadal dal si davku a jezdil po meste asi cekal na rano a jako nejvetsi uchyl si v travaji natacel pani typ dominy a vybehl za ni i z tramvaje a druhou pani sw malym chlapeckem kdyz sli pred nim. Nevim co mam delat.Nechce se mi tomu verit.On dela takove veci, ale me bez duvodu vulgarne napada do devek a svini. Kdybych to vedela nesla bych do toho vtahu a nevim co dal bojim se i o to dite. dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
vypadá to, že jste se ocitla ve velmi komplikované situaci, se kterou si momentálně nevíte rady. Přítel, který byl do nedávna úžasný, se změnil tak, že z něj máte strach. A celá situace je o to komplikovanější, že jste ve čtvrtém měsíci těhotenství.
Takhle přes internet se radí těžko. Z celé situace mám dojem, že byste v prvé řadě na něco takového neměla zůstávat sama. Máte někoho, kdo je Vám oporou, s kým vše můžete probrat a počítat s jeho/její pomocí? Domnívám se navíc, že byste v tuhle chvíli měla myslet převážně na sebe a na dítě. Teprve až budete Vy s dítětem v relativním klidu, můžete se zaměřit na přítele a to, jak se pokusit pomoci jemu. To ale může znamenat i to, že v tuhle chvíli přítele minimálně na nějakou dobu opustíte.
Samozřejmě je rozhodnutí na Vás. Nikdo Vás k takovému kroku nemůže nutit. Ať se ale rozhodnete jakkoli, mohlo by Vám pomoci mít vedle sebe někoho nestranného, kdo Vás za Vaše rozhodnutí nebude soudit. V podobných situacích doporučuji obrátit se na poradnu pro blízké uživatelů drog. V Praze by to byla Poradna pro rodiče a blízké. Máte kontakt na nějaké podobné zařízení ve Vašem okolí? Kdybyste nevěděla, kde hledat, napište mi znovu, která větší města jsou Vám dobře dostupná.