Kokain
X
Dobry den, chtela bych se zepat zda je mozne aby byl pritomny kokain v moci po 5 mesicich.. Myslim tim to , ze pritel mi tvrdi ze si zkousel delat test na nakej ten papirek a ze mu to vyslo pozitivni. Predem mockrat dekuji za odpoved

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
jestli přítel pět měsíců kokain neužíval, pak jde s největší pravděpodobností o selhání testu. Je-li to pro Vás důležité, udělejte test nový. Měl by být negativní. Většiná testů pro domácí potřebu je pouze orientační. Nereagují positivně pouze na jednu látku, ale celou skupinu látek. Bude-li positivní i opakovaný test, pak může reagovat i z jiných důvodů, např. po užití určitých léků a nebo jiných návykových látek než kokain. A stále je tu možnost, že přítel kokain užil.
Nevím, co přesně se děje, že řešíte takhle nezvyklou situaci. Kdybyste chtěla napsat víc, budu ráda. Můžete k tomu použít i skrytou poznámku, díky které bude dotaz i odpověď přístupná pouze Vám.
Pro zatím se loučím a přeji pěkný den,
Gabriela Minařík.