chaozz
verutekk
Dobrý den.. je mi 20 a pervitin beru asi 4 roky.. ze začátku je to jako u každýho sem začínala jednou za měsíc pak víkendy a pak se to rozmohlo každej den a víkendy sem prospávala abych si odpočinula abych zase celej tejden ve škole zvládla pod pikem.. díky tomu sem udělala zkoušky a taky maturitu.. pořád sem neměla dost furt sem byla po droze hladová .. pak přišla kamarádka že už se na mě nemuže koukat a chtěl mě s toho vysekat ale vydržela sem bez pika jen tejden a to už sem měla deprese a stres a furt mi něco říkalo jakoby volalo vem si mě.. potřebuješ mě... ale vydržela sem to měsíc.. bohužel pak sem začala kamarádce lhát začala sem vynechávat víkendy s ní ale zase sem začala se stýkat s lidma se kterýma sem se stýkala dřív.. a frčela sem si dál bez kamarádčinýho vědomí.. jenže pak to vyplulo na povrch.. a řekla mi že už je jí jedno že to beru že to věděla a poznala to na mě.. ale čekala až jí to řeknu já ale dozvěděla se to od jinýho.. kamarádíme se dál ale co se týče drog mi už nevěří.. a už ani věřit nebude..a já jí rezpektuju... mno.. řekla bych že to mám v hlavě srovnaný uvědomuju si že piko mi víc bere než dává... a uvědomuju si spoustu dalších věcí.. když sem sjetá tak si nadávám a mám pocit viny ale když nejsem tak si zase stěžuju že něco potřebuju... mám takových plánu co ze sebou udělám co semnou bude a njakej život bych chtěla mít a co jednou bude z mojí budoucností.. ale pak najednou jako když to někdo rozfoukne a zmizí ty všechny plány když mám před sebou čáru.. všechno zmizí... když sem sjetá tak sem nasraná že zase nebudu jíst že zase nebudu spát a co budu celou noc dělat.. ale když nejsem sjetá a vidím tu krásnou noc plnou hnězd tak si zase říkám že by to stálo za hřích... už fakt nevim co to semnou je... to sem na tom tak špatně ?? ted poslední dobou to dost omezuju ... snažim se.. beru to jednou možná dvakrát do měsíce a snažim se to na těch 2x do měsíce udržet zatím se mi to vede ale co když tělo bude chtít zase víc a víc.. ? v noci se mi o tom normálně zdá.. třeba včera se mi zdálo jak sedím v místnosti u kulatého stolu z dalšími 9 lidmi a před sebou máme brčko.. to si vezmem do ruky a ten stul se pomalu roztočí na tom stole je dokolečka rozprostřena dlouhá čára a my se jenom sehnem a začínáme sát tolik kolik se toho donás vejde.. a potom se probudím.. tento sen se mi opakuje 2-3x do týdne a pak mám ještě horší sny... ale ty se snad nedaj ani popsat.. nebo bych si na pervitin ani nevzpoměla ale pak jenom uslyšim třeba v televizi nebo někde venku drogy a pak na to začnu mít tak strašnou chut že na to myslím pak celej den... a nebo když čekám na cápka než mi přinese dávku tak sem celá nervozní až přímo nadržená když to řeknu takhle... já bych to i dokázala žít bez drogy.. ale nejde mi to je to silnější než já joo vydržím bez toho třeba 14 dní jak kdy ale když už si myslím že to zvládnu tak to vědšinou pokakám ... a nebo když už to je třeba tak těch 14 dní možná 3 týdny tak jako kdyby si tělo samo řeklo -- > tak a už je to dost dlouho koukej mi okamžitě něco sehnat.. na jednu stranu bych se toho chtěla zbavit.. ale na druhou stranu zase nemám asi vůbec důvod proč toho nechávat... nevim mám v hlavě chaoz nevím co si mám myslet sem zmatená.... ani nevím jestli sem píšu za účelem dotazu nebo jenom kvůli tomu že sem se potřebovala někomu svěřit kdo tomu rozumí a neřekne mi jenom to bude dobrý ale řekne opravdovej svůj názor... omlouvám se jestli vás okrádám o čas určitě tady sou i jiný lidi co potřebujou opravdovou pomoc ale i přesto vám moc děkuju že sem se mohla svěřit..

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
v jednu chvíli říkáte: "řekla bych že to mám v hlavě srovnaný... uvědomuju si že piko mi víc bere než dává", O chvilku později zase: "nemám asi vůbec důvod proč toho nechávat... nevim mám v hlavě chaoz nevím co si mám myslet sem zmatená".
Stejně jako Vy, to má spousta lidí.
Vypadá to, že jste ve fázi, kdy přemýšlíte o změně a zvažujete výhody a nevýhody obou variant. Zatím to vypadá dost nerozhodně, a tak zůstáváte u toho, že drogy užíváte.  Bohužel je možné v téhle fázi zůstat velmi dlouho - i několik let. Mohlo by Vám pomoci si všechny výhody i nevýhody sepsat, zkusit se zamyslet nad tím, co by se muselo stát, abyste něco změnila, kde je to vaše pomyslné dno ... a zajít si o tom všem promluvit s někým, kdo tomu rozumí a kdo Vás nebude soudit. Odkázala bych Vás na nejbližší kontaktní centrum. Víte, kde ho hledat? Jestli ne, napište, která větší města jsou Vám dobře dostupná a já Vám pošlu kontakty. Můžete k tomu využít i skrytou poznámku, díky níž bude otázka i odpověď dostupná pouze Vám.
Zatím se loučím.
Gabriela Minařík.