Jak přestat s pervitinem?
Robin
jsem už nekolik let na pervitinu...trva to asi od stredni skoly, tydne si dam asi 3x 4x. v mojem okoli skoro nikdo nevi ze s jsem zavily, prosim poradte jak se toho zbavit...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Robine.
Zbavit se drog (a je jedno jakých), není úplně snadné, ale rozhodně to není nemožné. Není to krátkodobá záležitost, v podstatě jde o dlouhodobý proces a je vždy velmi rozumné toto řešit s odbornou pomocí. Dnes už je plno možností jak se dá problém drog řešit (ambulantní program, léčebny, komunity). Napište znovu prosím a uveďte, kde žijete. Doporučíme Vám kontakt na nějakého kolegu ve Vaší lokalitě, se kterým byste se mohl poradit v osobním kontaktu jak nejlépe postupovat dál. Myslím, že je to nejrozumnější co pro sebe v tuto chvíli můžete udělat.
Zatím se mějte hezky, ozvěte se a setrvejte ve Vašem rozhodnutí.
S pozdravem MK