podezření na drogy
maruš
Dobrý den, máme podezření, že manželův syn v něčem \\\"lítá\\\" začali se nám ztrácet cennosti nejen u nás doma, ale i u synovy maminky a synovy sestry i přes to, že dostává kapesné, je hodně ospalý, náladový, spí denně 12hod. Chceme se obrátit na pediatra, aby mu vzal krev, je ještě mladiství, ale nevíme, jaké to má dopady pro rodiče ( v tom dobrém slova smyslu) a co nás všechno čeká, pokud by se naše podezření potvrdilo. H.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Doporučuji se nejdříve spojit s kolegy z Laxusu, vše více a konkrétněji probrat v osobním kontaktu, který poskytuje mnohem více prostoru. Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog poskytují i nezávazné, bezplatné a lze i anonymní poradenské služby blízkým osobám a rodinným příslušníkům uživatelů. Nejenom, že se poradíte jak vhodně postupovat dál, jaké zvolit kroky, doplníte si chybějící informace a také získáte podporu, což si v takto náročné situaci jistě také zasloužíte... Pokud by se Vaše podezření potvrdilo, tak i zde by Vám poradili a pomohli zprostředkovat případně léčbu, pokud by to bylo třeba.
Kontaktní centrum, Laxus o. s.
Říční 1252/3a, Hradec Králové II
Telefon: 495513977
Kontaktní osoba: Bc. Eva Krejcarová
Více zdehttp://www.laxus.cz
Zatím se mějte hezky. Přeji, ať vše dobře dopadne. Vaše příjmení jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.
Pokud budete mít chuť, můžete nám napsat, jak se vše dál vyvíjí.
S pozdravem MK