zavislost na pervitinu
zdenka
Dobrý den. Je to tak týden co jsem se za pomoci přítele, rozhodla přestat brát pervitin. Závislá jsem přes devět let, což je doba dost dlouhá. Držím se, ale je to těžké.. dost. Strašně moc si o tom potřebuju s někým popovídat. Je možné si příští týden s někým od Vás domluvit schůzku prosím?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Žádáte o sjednání schůzky, tudíž předpokládám, že jste z Prahy. Rozhodně je dobře, že píšete. Gratuluji k dobrému rozhodnutí a týdenní abstinenci, to je skvělé!
Doporučuji obrátit se (můžete hned po víkendu), na naše ambulantní zařízení, kde si můžete s kolegy nezávazně a bezplatně promluvit, poradit se, co by se v dané chvíli dalo pro Vás udělat...
Denní stacionář, o.s. SANANIM
Janovského 26, Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Tel: 220 803 130,  220 800 041,  605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Kontaktní osoba: PHDr. Preslová Ilona
Provozní doba:
PO 8.00 - 16.00
ÚT  8.00 - 17.00 (17.00 - 18.30 - rodič. konzultace)
ST  8.00 - 16.00
ČT  8.00 - 16.00
PÁ  8.00 - 15.00
Podmínky pro přijetí do péče Denního stacionáře:
1.       věk nad 16 let
2.       problémy s užíváním návykových látek
3.       chuť změnit svou situaci a pokusit se pro to něco udělat
Pro navázání kontaktu se zařízením nepotřebujete žádné lékařské doporučení. Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat. Nejde o klasickou skupinovou terapii (jak ji možná znáte), je to spíš čas a místo, kde můžeme v klidu společně mluvit o tom, jak se vám daří a co dělat dál. Zde Vám oklegové doporučí, jaká léčba či pomoc je pro vás nejvhodnější apod.Pro ty, kteří se rozhodnou absolvovat léčbu v denním programu stacionáře, je motivační skupina jakousi vstupní branou. Pokud je pro Vás příliš těžké přijít na motivační skupinu, můžete si telefonicky domluvit individuální konzultaci.
Více informací naleznete zde:
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Budu ráda, když se ozvete, zda jste zařízení navštívila. Pokud byste žila někde jinde, napište znova a uveďte, jaká města máte dobře dostupná.
Držím palce, přeji dostatek sil a pevně věřím, že se Vám podaří své potíže úspěšně zvládnout tak, jako se to podařilo mnohým.  Držte se!
S pozdravem MK