dotaz
Natálie
Chtěla jsem se zeptat,jak postupovat,když se chci vyléčit z drog?Jsem závislá na pervitinu už asi 5let.Narodila se mi krásná ZDRAVÁ holčička,která má 9měsíců a pomalu ji ztrácím.Nechci o ni přijít a PŘÁLA bych si aby se ke mě vrátil můj bývalý přítel tatínek Claudinky!Poradte mi prosím už to takhle dál nemůže za žádnou cenu pokračovat.Jo jěště jedna věc chci do léčebny ambulantní docházení je k ničemu!Předem děkuji za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
zdá se, že máte opravdu velkou motivaci a odhodlání. Také už jste asi leccos zkusila a víte, co by bylo třeba - tedy pobytová léčba. Vzhledem k tomu, jak malou máte dcerku, byla by pro Vás nejlepší komunitné léčba pro matky s dětmi. Ta je v naší republice zatím jen jedna, v TK Karlov, v Jižních Čechách. Pro matky s dětmi je přibližně na rok. Podrobné informace naleznete zde: http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi.html (v levém sloupci pak informace). Přihlášky se podávají přes Denní stacionář Sananim v Praze, tam Vám také zodpoví veškeré dotazy a řeknou, jak jsou na tom teď s místy).
Pokud by Vám tahle varianta z nějakého důvodu nevyhovovala, dejte vědět, vymyslíme něco jiného. Myslím ale, že je to jedinečná možnost jak se léčit a přitom neztratit vztah s dcerou. Naopak, zkšenost říká, že se velmi posílí. Během léčby se pak dají řešit i takové věci jako komunikace s otcem dcery (tedy pokud není uživatel) apod.