pomoc
david
Zdravim Vas chtel bych pomoct s mim bratrem ktery jiz nezvlada svou zavyslost na toulenu ktery previdelne cicha s prestavkami cca ctyry roky.S rodici jiz nebydli ale on sam neni schopen se zaclenit do normalni spol a zacit normalne zit.potreboval bych pls nejake cislo na odbornika ktery by mi poradil dekuji za Vasi odpoved s pozdravem v.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.
Jelikož jste z Prahy, doporučuji se obrátit na kolegyni, která se specializuje na práci s rodinnými příslušníky uživatelů nelegálních drog. Zde se můžete bezplatně poradit jak v dané chvíli postupovat a co by se dalo/nedalo pro Vašeho bratra udělat.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
(nachází se v kavárně Café Therapy)
Školská 30
Praha1
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Je zapotřebí se nejdříve s poradnou spojit během provozní doby, která je PO až PA 9,00 - 19,00 a objednat se. Veškeré služby jsou bezplatné, více info viz přiložený odkaz.
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
mapa
Zatím se mějte hezky. Přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem MK