marihuana
kardan
preji krasny den, chtel bych vedet, zda konopí má utlumující účinky na chronické onemocnění jako je astma. mám pocit že při mé občasné konzumaci pocituji úlevy v dýchání a již nemusím brát léky, jen obcas. dekuji mnohokrát kardan

Odpověděl: Jakub Minařík
Vnímal bych pro vás jako důležité, že vám to funguje a cítíte se lépe. Myslím, že žádný další důvod není podstatný. Jde také o to, kolik toho vykouříte - pokud vám ke stabilizaci stavu stačí joint za několik dní - tak je to úplně něco jiného, než když hulíte jointa každé dvě hodiny. Pokud platí b) - tak je ti na prd.
P.s. Kromě klasické léčby a marihuany existuje také homeopatická léčba a ta u těch chronických onemocnění funguje velmi dobře. Jen na okraj - i když hulíte jaksi z léčebných důvodů tak byste neměl jezdit autem a obsluhovat složité stroje, pohybovat se ve výškách, ... Ale to určitě víte a dodržujete to, tak jen pro jistotu. :-)