přibírání na váze 2
Editta
No právě že genetické dispozice nejsou v tomto směru žádné,moje maminka než zemřela (před 2 roky) vážila při stejné výšce,jako mám já - 178cm - 65 kg.Což jsem celý život vážila i já,vlastně ne celý,do 40 let,cca.Pak jsem během 2 let přibrala takovou hromadu.Divné je,že jsem začala přibírat ve chvíli,kdy se nám významě změnila finanční situace k horšímu a já začala jíst mnohem méně a mnohem méně často díky dětem,aby na ně zbylo.Jako asi každá máma.Asi se mé tělo rozhodlo připravit na dobu bídy tím,že začalo pečlivě ukládat každý gram tuku.Což je docela od něho zrada :(

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
i to je možné, i když by se tedy připravovalo opravdu důkladně. Zkusila bych opravdu ještě metabolické vyšetření, takové poruchy se mohou objevit i ve starším věku, klidně právě v souvislosti s razantní změnou životosprávy. Je také pravda, že někdy i drogy fungují naprosto nečekaně a opačně a možná se tak stalo, i v souvislosti s netypicky pozdním věkem počátku braní, i u Vás.
Nedávno jste se také zajímala na naší poradně o léčbu, to už není aktuální? Věřím, že když by se Vám podařilo přestat, lépe by se Vám pak i řešila s lékaři nadváha