marihuana
nemám
Dobrý den,
opravdu si nevím už rady s přítelem a otcem naší dcery.delší dobu kouří marihuanu,nyní ale víc a víc.naléhala jsem na něj aby přestal ale on prí přestat nechce ani kvůli ě ani dceři.prosím poradte.Neustále se jen hádáme.Já nesnesu aby to kouřil,je nezodpovědný,má přece dceru a on přestat nechce.je na mě agresivní a říká,že mě ani dceři nijak neubližuje.myslím že vůbec nechápe proč nechci aby to kouřil.Říká,že je to normální a já normální nejsem protože kouří všichni.Poradte prosím co mohu v této situaci vůbec dělat,děkuji Příteli je 29 let.
Jitka.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Jitko.
Rozhodně si nenechte vnutit myšlenku, že nenormální jste Vy. Normální je (si troufám říci), že žádáte od otce svého dítěte odpovědnost a zájem o rodinu...¨
Žádáte radu, co v této situaci dělat. Bohužel, s minimálním množstvím informací o celkové situaci, se touto cestou ,,na dálku"radí velmi těžko. Toto nejsou jednoduché záležitosti. Obzvlášť nejsou vůbec snadné, když si dotyčná konzumující osoba není schopna připustit, že má problém. Což dle toho co píšete, vypadá, že je tento případ. Nejrozumnější řešení mě v tuto chvíli přijde Vaše osobní návštěva v poradně pro partnery uživatelů, kde se v přímém kontaktu můžete více a podrobněji poradit, jak vhodně s partnerem komunikovat, jak jej lépe motivovat a jak vůbec postupovat dál. Sama uvádíte, že časté hádky a agrese se průběžně objevují, jistě to na atmosféře domácnosti nepřidá...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha1
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Provozní doba poradny je PO až PÁ 9,00-19,00, veškeré služby poskytuje zdarma. Je třeba se předem objednat a dohodnout termín první konzultace. Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Více informací naleznete v přiloženém odkaze:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
mapa
Pokud by pro Vás bylo obtížné navštívit Prahu, napište ještě jednou a uveďte, v jaké lokalitě žijete, nejlépe - jaká města máte dobře dostupná. Doporučíme Vám jiné vhodné zařízení v místě Vašeho bydliště.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem MK