Pervitin
Valerie
Dlouho jsem přemýšlela jestli vám mám napsat,ale dneska jsem se rozhodla.Mám problem s pikem a nemůžu se ho zbavit.Před třemi měsíci jsem si píchala asi půl roku(beru ho rok),potom to naši rodiče zjistili a šoupli mě na dva měsíce na léčení.Myslela jsem že jak odtud přijedu tak už nebudu brát.Z léčení jsem doma asi tři měsíce a po čtrnácti dnech jsem si zase vzala a už v tom zase lítám!Chci se toho zbavit,ale sama to nedokážu vždycky mně někdo přemluví!Ale teďkom už si aspoň nestřílím,ale jsem na tom zase závislá.Na léčení,ale nechci už jít je to tam fakt hnusný!Prosím poraďte mi jak se toho mám zbavit!Te´dkom mi z toho pomáhá můj přítel,ale ten taky kdysi bral nebo spíš nedávno.Největší můj problém je že už na tom dokážu spát a jíst.Co teď?Doufám že jsem neudělala chybu že jsem vám napsala.

Odpověděl: Jakub Minařík
No asi bych ti doporučil někam zajít a začít s ´tím něco dělat. Ono není tak snadné přestatat brát a já se docela často setkávám s tím, že rodiče a i ti co berou jsou překvapeni, že po nějakém čase v léčebně závislost přetrvává. Víš, není to slepé střevo, aby se to vyřízlo a bylo to hotový. abstinovat dá práci pořád. Resp. chce to podat ne krátkodobý výkon, ale fungovat dlohodobě, ale třeba jen trochu.
Mohu-li mít doporučení co s tím - tak vyraž někam, kde ti poradí. Podpora partnera a rodiny není špatná, ale myslím, že potřebuješ něco jiného. Možná ti v léčebně nabízeli doléčování, nebo to dali nějaký kontakt. Zkus ho využít. Pokud jsi z Prahy, nebo okolí - stačím se ozvat třeba mě (220803130), rád tě uvidím. Víš mám pocit, že to co popisuješ se stává hodně lidem - průšvih nastává teprve tehdy, když si to nepřiznají a nejsou tím pádem schopni to zastavit. Ty jsi začala - ozvala ses, že máš problém. Udělala jsi dobře, stačí, když v tom budeš pokračovat ... :-)