tramal
aaa
ja som bral ciez tralgit ale nemal som ziadny uraz ani nic take len pre zlepsenie nalady :) a raz som mal toho dost...mal som kvapky a vypil som skoro pol flasky to bolo fakt vela takze som sa predavkoval a bolo to fakt hnusne....najradsej by som zavolal na seba sanitku ale bol som na intraku a nechcel som aby o tom vedela vychovavatelka takze som to nejak prekonal sam a od vtedy som si uz nedal nikdy :)....takze to by mozno aj tebe pomohlo :)

Odpověděl: Jakub Minařík
Nejsem si jistý, komu odpovídáte, ale předávkování není nejrozumějším způsobem jak se zbavit návyku. Jednak častěji nefunguje, než funguje, druhak je riziko takového léčebného postupu rizikové, skorem bych odhadnul, že je dosti možné, že mrtvých je více než uzdravených. Postupy s vysokým rizikem úmrtí pacienta jsou vyhrazeny jen pro takové situace, kde je riziko vážného poškození nebo smrti pacienta nemocí jisté a souasně nejsou jiné, bezpenější postupy, které je možné použít.
Tedy, vám blahopřeji a přeji vám, aby to fungovalo dlouhodobě,
Ostatním doporučuji postup neopakovat a to dosti důrazně.