krevni testy
Danuška
Ahojky. Občas trochu hulím trávu,a asi před měsícem a něco sem měla extošku. V pátek mám jít k dokrotovi na krev a tak by mězajímalo, jestli může v krvi něco najít aniž by dělal nějaký spešl testy. Teoreticky: kdyby mě bral krev jenom na sedimentaci,tak to by zjistit nemohl,že?... a kdyby přece jenom a něco se našlo tak co se bude dít?.. asi do toho nikomu nic není,tak předpokládám že nic, ale stejně mě to nedalo a musím se zeptat. Díky :)

Odpověděl: Jakub Minařík
No pokud vám bude dělat jen sedimentaci a běžné testy nenajde nic. EXT se vám tam po měsíci už neobjeví. No a kdyby na to přišlo - tak by si to asi měl nechat pro sebe. :-)
P.s. Pokud má trošku rozum, tak by asi na to co jste napsala řekl, ať si dáte pozor a kydybyste měla potíže, tak ať se objevíte, dřív než je průšvih.
teda předpokládám, že jste plnoletá. Pokud je vám 14, tak bude průser. Prakticky. :-)