apces
gregor
asi před deseti dny jsem si nabodl asi svel a dobral jsem antibiotika a ted polikam prasky proti zanetu a tak.Ted bych potreboval vedet jestli jit k doktorovi mam tam malou bouli a malinko zarudle nemužu moc natahnout ruku ale nezvecuje se to spis me prijde ze zmencuje a stale leduji dekuji za odpoved

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
bohužel takhle na dálku ne¨dovedu posoudit, jak na tom doopravdy jste. Podle mého názoru by bylo nejlepší zajít k lékaři a s ním vše konzultovat. Vaše tělo je nadopované léky. Dobral jste antibiotika, berete něco dalšího proti zánětu a ruku ledujete. Přesto tam stále máte zarudlou bouli. To, že se zmenšuje, může být známka zlepšení, ale také nemusí. Jestli nepůjdete k lékaři, zkuste alespoň kontaktní centrum. Tam by měli mít s podobnými problémy mnoho zkušeností a měli by Vám být schopni poradit, co dál. Vítě o nějakém kontaktním centru v okolí?
Omlouvám se, ale víc Vám takhle na dálku nedokážu říct.
Pro každý případ byste neměl ruku příliš zatěžovat a rozhodně byste si do ní neměl alespoň nějakou dobu aplikovat.
S pozdravem a přáním, ať se Vám dá ruka co nejdřív do pořádku,
Gabriela Minařík.