české budějovice
jana
Dobrý den,
chtěla b ych Vás požádat o kontakt na české budějovice.a dále o radu jakým spůsobem přesvědčit dceru aby tam se mnou šla.mámpodezření ,že lítá v pervitinu smaozřejmě to popírá,ale po všem co provádí jí nevěříme achci aby zašla se mnou do poradny jen nevím jak.  jana

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Jano.
Níže vám posílám kontakt na poradnu v Českých Budějovicích, která poskytuje poradenství také rodičům a blízkým závislých. Na vašem místě bych v tuto chvíli asi na dceru přestala "tlačit", co se týče společné návštěvy poradny, a vypravila se tam nejdříve sama. Určitě tím nic neztrácíte, naopak, budete moci v předstihu s odborníky osobně probrat, jak se situací nejlépe naložit i jak dceru k vyhledání odborné pomoci motivovat. Řešení takovýchto situací bývá poměrně složité a je potřeba zvážit všechny aspekty problému a pečlivě promyslet další možné kroky, aby bylo dosaženo nějaké pozitivní změny. V tomto ohledu je osobní rozhovor s terapeutem v poradně nenahraditelný a určitě to není podmíněno tím, že přijdete společně s dcerou.
Také bych vám doporučila rubriku pro rodiče na těchto našich stránkách, myslím, že byste tam mohla najít informace, které vás zajímají:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
A zde ten slíbený kontakt:
České Budějovice, Drogová poradna Prevent
ambulantní program a rodičovská skupina
Tylova 23, České Budějovice, 370 01
telefon: 725708078
Tomáš Brejcha, DiS.
http://www.os-prevent.cz
Přeji hodně štěstí a sil.