Svet drog v cechach
Janus
Da se jeste nekde sehnat tahle knizka ? Jeste by me zajimalo, jak je to vlastne s piracetamem a jeho zesilujicimi ucinky amfetaminu. Jak je to s ubytkem vasopresinu po poziti travy. Dik

Odpověděl: Jakub Minařík
1. Po knize se zkuste ptát v knihkupectví. V Celetné je duchovní literatura a nebo u Wimmera u I. FN LF UK.
2. Piracetam by neměl zvyšovat oučinek amfetaminu. Mohl by ale působit protektivně - zlepšuje metabolismus nervových buněk.
3. Tak nějak jsem pátral v hlavě jak je to s tím vasopresinem a žádnou paměťovou stopu jsem tam bohužel neobjevil. Kde že by to měl ubejvat ten vasopresin - v hypotalamu, v KO, ...? Možná bych si něco vybavil, kdyby ta otázka byla obsažněji formulovaná.