Kam se obrátit?
Sonislava
Dobrý den, potřebovala bych poradit, kam se mám obrátit o pomoc? Dcera má 26 let, užívá drogy, léčit se nechce, má spoustu dluhů, psychicky mě týrá a vydírá a mám strach, že mi nějak ublíží, když je doma.Už to nezvládám, kam bych mohla prosím zajít pro pomoc?
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Chápu, že situace je náročná a leckdy neúnosná. Doporučuji se co nejdříve obrátit na jedno z těchto zařízeních a podrobněji se v osobním kontaktu poradit, co by se za daných okolností dalo dělat. Pokud by nastala situace, že byste se dcerou cítila ohrožena natolik a hrozilo Vám nebezpečí, nebojte se zavolat záchranný systém.
Ambulantní program
Malý Kolorendov 811
Frýdek-Místek
Tel: 595 534 445, 731 494 697
Monika Valášková, DiS.
http://www.modrykriz.org
Kontaktní centrum, o.p.s. RENARKON
Pionýrů 1757
Frýdek-Místek
Tel: 558 628 444, 606 694 244
Jakub Larisch
http://www.renarkon.cz
Zatím se mějte hezky. Budu ráda, když nám napíšete, zda jste zařízení již navštívila a jak se vše dále vyvíjí. Přeji dostatek sil.
S pozdravem Markéta K.